• آدرس: تهران - گیشا - خیابان پانزدهم - پلاک 12
تلفن تماس:  02188248685

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ

این روزها استفاده از راه و روش‌های نوین برای داشتن ظاهری زیبا و از بین بردن آثار افزایش سن یا رفع ایرادات پوستی بسیار زیاد است. از کاشت مو یا ابرو گرفته تا بوتاکس و تزریق ژل همگی از جمله خدمات زیبایی هستند که طرفداران بسیاری دارند. لیفت با نخ نیز یکی از خدمات نوین است. با انجام آن نه تنها زیبایی چهره بیشتر خواهد شد، که تاثیر بسزایی در اعتماد بنفس افراد خواهد داشت. در این بخش برای آشنایی هرچه بیشتر با عمل لیفت صورت، با کلینیک آمیتیس همراه باشید.

لیفت صورت چیست ؟

وجود مشکلات رایجی و البته طبیعی همچون پیری و افتادگی پوست در اثر افزایش سن یا لک، کک و مک و … همگی از مواردیست که برای هر فردی رخ خواهد داد. این روزها راه و روش‌های نوین پزشکی ایده‌ای مناسب برای رفع معضلات پیری پوست و مشکلات مشابه است که باعث زیبایی چهره شده و در نهایت به اعتماد بنفس بالایی شما منجر خواهد شد. لیفت صورت یکی از راه حل‌های مدرن بوده که در کمترین زمان ممکن و با منتیج مثبت جوانی را به چهره شما باز می‌گرداند. لیفت صورت با تکنیک و روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. ما در این بخش لیفت با نخ را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیفت صورت با نخ چیست ؟

لیفت صورت با نخ (lift with thread) یکی از روش‌های کم تهاجم بوده که با انجام آن در کمترین زمان ممکن، پوست به بهترین شکل بالا کشیده و سفت خواهد شد. این تکنیک لیفتینگ با نخ هیچ گونه اسکاری بر جای نگذاشته و به شکلی موفقیت آمیز در تمام نواحی صورت و گردن قابل استفاده بوده و ظاهری جوانتر به فرد می دهد.این روش نوین نوعی درمان ضدپیری است که تلفیقی از لیفت صورت و بازسازی تدریجی کلاژن را ارائه می‌دهد. این روش در روند تاثیر بالارفتن سن روی صورت تغییر ایجاد می‌کند.

این شیوه درمانی به لیفت تک بخیه نیز معروف شده است. برای انجام آن، عموما از نخ‌های بخیه جذبی (پلی لاکتیک اسید (PLLA استفاده می‌شود. PLLA سال‌های متمادی در ابزارهای بیومدیکال و دارویی استفاده شده است. بنابراین ماده‌ای مهم در بخیه جراحی و ابزارهای ارتودنسی است. اما امروزه در لیفت صورت با نخ نیز کاربردی حرفه‌ای و اساسی دارد. با این حال انواع دیگر نخ برای این عمل در دسترس است که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

یکی از سوالات متداول مراجعه کنندگان برای لیفت با نخ میزان ماندگاری آن است. در حالت عادی ماندگاری این عمل بین 12 تا 18 ماه است. این ماندگاری با توجه به شرایط متغیر خواهد بود. از جمله این شرایط می‌توان به فیزیک صورت فرد کاندید اشاره نمود. برخی در برابر ماندگاری طولانی مدت پاسخی مثبت دریافت خواهند کرد. علاوه‌براین رعایت مواردی که پزشک معالج گوشزد خواهد کرد در این زمینه بسیار موثر خواهد بود.

انتخاب پزشک معالج نیز از دیگر مواردیست که باید هنگام انجام این عمل به آن دقت نمایید. تخصص و مهارت بالای پزشک در زمان عمل می‌تواند موجب افزایش ماندگاری لیفت با نخ شود. زیرا این عمل از حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید با دقت و ظرافت بسیار بالایی انجام شود. از این‌رو می‌توانید با مراجعه به کلینیک‌های متخصص در این زمینه و رعایت موارد ذکر شده از سوی پزشک معالج موجب ماندگاری لیفت صورت با نخ شوید.

دستوراتی که پزشک پس از انجام عمل برای افراد ارائه می‌کند، جز نکاتی‌ست که باید به آن اشاره کنیم. مراقبت‌های قبل و بعد از عمل توسط پزشک متخصص در زمینه لیفت نخ ارائه خواهد شد. فرد بیمار باید به این دستورات برای گرفتن نتایج مثبت به خوبی عمل کند. زیرا با انجام این دستورات فرد می‌تواند از نظر ماندگاری نتایج خوبی تجربه نماید.

رعایت نکاتی برای ماندگاری لیفت صورت با نخ

برای این که بتوان ماندگاری لیفت با نخ را افزایش داد باید یک سری توصیه‌ها را رعایت نمود:

• از کمپرس یخ جهت کاهش تورم در ناحیه استفاده نمایید.
• از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین پس از لیفت خودداری نمایید.
• داروهای تجویز شده توسط پزشک را سروقت و تا زمان اتمام کامل مصرف نمایید.
• پس از گذشت 12 تا 18 ماه برای تکرار عمل به پزشک معالج مراجعه نمایید؛ این تکرار باعث ماندگاری آن خواهد شد.
• نوشیدن مایعات را طی روز چند برابر کنید و هنگام خواب به مدت 3 الی 2 هفته از بالشت مخصوص گردن استفاده نمایید.
• از حرکاتی که موجب فشار به ناحیه عمل شده و موجب تغییر حالت ناحیه یا از بین رفتن ظرافت‌های بکار برده حین عمل می‌شود، خودداری نمایید.
• پس از لیفت می‌توان صورت را شست و شو داد، با این حال بهتر است این کار را با نهایت احتیاط و بدون ایجاد هیچ گونه فشار به ناحیه انجام دهید.

لیفت ابرو با نخ در نواحی مختلف صورت

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ یکی از نواحی پرطرفدار برای این عمل زیبایی است. با انجام آن، ابروها به بهترین حالت شکل خواهند گرفت. قبل از انجام عمل پزشک معالج بهترین حالت را برای شما ترسیم خواهد کرد و پس از تایید شما، عمل انجام خواهد شد.

در این روش افتادگی ابرو به طور کامل برطرف خواهد شد. با توجه به افتادگی میزان استفاده از نخ توسط پزشک مشخص می‌شود. علاوه‌براین لیفت ابرو با نخ در نواحی تاج یا حلال ابرو قابل انجام می‌باشد. این عمل به طور شگفت انگیزی در افتادگی پلک نیز تاثیر گذار خواهد بود. ضمنا طبق سلیقه کاندید می‌توان میزان استفاده از نخ را افزایش داد.

آیا لیفت ابرو با نخ دائمی است ؟

در این مورد باید گفت که در کل لیفت صورت با نخ دائمی نیست. با این حال همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم در صورتی که قبل از به اتمام رسیدن مدت زمان توصیه شده توسط پزشک برای تمدید دوباره مراجعه نمایید، قطعا در ماندگاری عمل تاثیر گذار خواهد بود.

لیفت ابرو با نخ نیز دائمی نیست. اما با تکرار و رعایت دستورات پزشک می‌توان موجب افزایش مدت زمان ماندگاری شد. چه بسا تمامی موارد ذکر شده در نهایت موجب دائمی شدن نتیجه پس از انجام مکرر شده و تا مدت‌ها نیازی به تمدید نداشته باشید.

لیفت صورت چیست ؟​

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ روشی نوین و جایگزینی مناسب برای جراحی بینی خواهد بود. در گذشته تنها تکنیک برای رفع افتادگی بینی و بهبود ظاهر آن عمل جراحی بود. حال این که می‌توان در کمترین زمان ممکن و با استفاده از نخ بینی را به بهترین شکل لیفت نمود و ایرادات آن را برطرف کرد. برای انجام این عمل زیبایی فرد تحت بی‌حسی موضعی قرار خواهد گرفت و در مدت کوتاهی فرم بینی تغییر می‌کند.

به همین علت امروزه لیفت نخ بینی یکی از روش‌های پرطرفدار است.این عمل با تکنیکی کم تحاجمی قادر به رفع انتظارات مراجعه کننده خواهد بود. گاهی افراد با در نظر گرفتن عمل جراحی بینی متوجه می‌شوند که امکان انجام عمل برای آنها وجود ندارد. بنابراین بهترین راه لیفت بینی با نخ بوده که پس از مشاوره با پزشک معالج صورت پذیر است.

آیا لیفت بینی با نخ دائمی است ؟

لیفت بینی همانند سایر نواحی صورت و در کل این عمل دائمی نیست، با این حال عوامل تاثیر گذاری که پیش‌تر نیز ذکر شد، در ماندگاری آن موثر خواهد بود. شما می‌توانید با تداوم در انجام لیفت این ناحیه مدت زمان ماندگاری آن را افزایش دهید. کما ابن که تکرار متداوم این عمل پس از مدتی موجب دائمی شدن آن خواهد شد. با این حال لیفت با نخ در هر ناحیه از صورت تنها در صورتی که تداوم و تکرار داشته باشد، ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت.

لیفت پیشانی با نخ

لیفت پیشانی نخ از روش‌های رایجی بوده که این روزها جهت رفع چین و چروک و افتادگی پوست این ناحیه انجام می‌شود. همانطور که می‌دانید چروک‌های پیشانی یکی از آثار اصلی افزایش سن و همچنین وجود عادت‌های روزانه و متداوم در صورت است. به همین علت می‌توان با لیفت نخ در ناحیه پیشانی به سادگی و در مدت زمانی کم، ایرادات را رفع نمود.

لیفت چشم با نخ

لیفت چشم با نخ که به لیفت چشم گربه ای با نخ نیز معروف است همانطور که مشخص است روشی برای کشیده شدن ابروها بوده که تاثیر بسزایی در زیبایی فرد کاندید خواهد داشت. این روش همچنین بهترین نتیجه برای رفع افتادگی پلک، چین و چروک، گودی دور چشم و پف زیر چشم خواهد بود. تمامی این موارد با افزایش سن، عوارض جانبی مصرف برخی داروها، عوامل ژنتیکی یا همچون موارد دیگر بر اثر عادت‌های روزانه در صورت بروز خواهد کرد.

در این روش تنها با گذشت 30 دقیقه فرد با ظاهری کاملا متفاوت در کنار رفع ایرادات روبررو خواهد شد. لیفت چشم با ابرو از روش‌های پرطرفدار بوده که همچون سایر نواحی صورت به روش موضعی بی‌حس شده و پس از اتمام کار نتایج مثبتی در پی خواهد داشت. جوانسازی و کاهش چین و چرک و ایجاد حالت چشم گربه‌ای از اصلی‌ترین نتایج پس از عمل زیبایی است.

لیفت صورت با نخ چیست ؟​

آیا لیفت صورت با نخ عوارض دارد ؟

عوارض لیفت صورت با نخ چیست ؟

از عوارض جانبی لیفت با نخ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
• خونریزی پس از عمل
• حساسیت به لمس ناحیه پس از عمل
• وجود اسکار یا زخم‌های قابل ملاحظه
• احساس درد در ناحیه عمل پس از رفع بی‌حسی
• عدم تقارن در صورت رعایت نکردن دستورات پزشک
• کبودی و تورم در ناحیه لیفت بسته به شرایط بدنی مراجعه کننده

علاوه‌بر موارد ذکر شده سری عوارض غیر طبیعی وجود دارد که احتمال بروز آنها برای هر فردی امکان پذیر خواهد بود که دراین قسمت اشاره خواهیم کرد:

• برجای ماندن آثار اسکار پس از نقاهت
• واکنش آلرژیک به مواد بی‌حس کننده
• آسیب عصبی در ناحیه عمل
• اکستروژن یا پس زدن عمل
• بروز عفونت در ناحیه عمل

قیمت لیفت صورت با نخ چطور محاسبه می‌شود ؟

قیمت لیفت صورت با نخ یکی از آیتم‌های مهم برای مراجعه کنندگارن است که با توجه به موارد متعددی مشخص خواهد شد. از جمله می‌توان به ناحیه مورد نظر اشاره کرد که شامل: ابرو، چشم، گونه، خط خندهف پیشانی و سایر موارد خواهد شد. با این حال هزینه لیفت صورت با نخ به نسبت سایر عمل‌های زیبایی با توجه به این که نیازی به بیهوشی یا اتاق عمل و بستری و … ندارد، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک آمیتیس و مشاوره رایگان با پزشک متخصص در ان زمینه، از هزینه این عمل زیبایی مطلع شوید.

آیا لیفت صورت با نخ درد دارد ؟

یکی از عوارضی که پس از انجام این عمل می‌توان به آن اشاره نمود، احساس درد در ناحیه بوده که در همه عمل‌های زیبایی کاملا طبیعی خواهد بود. در این مورد نیز باید اشاره کنیم پس از عمل لیفت که با روش بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، با رفع بی‌حسی درد در ناحیه حس خواهد شد. با این حال داروهای تجویز شده از سوی پزشک معالج، در کاهش درد و عوارض پس از انجام لیفت صورت تاثیر گذار خواهد بود.

لیفت صورت با نخ در تهران

لیفت با نخ در تهران این روزها توسط کلینیک‌های بی‌شماری انجام می‌شود، با این حال قبل از هر اقدامی بهتر است در اینباره تقیق و ببرسی لازم را داشته باشید. کلینیک آمیتیس یکی از مراکز معتبر لیفت صورت با نخ در تهران است که توسط دکتر مهران ایزدفر با استفاده از تجهیزات و بهترین مارک نخ انجام خواهد شد. با مراجعه به این کلینیک شما ابتدا توسط مشاوران راهنمایی شده و پس از معاینه پزشک و راهنمایی‌های لازم برای عمل زیبایی آماده خواهید شد.

مزایا و معایب لیفت صورت با نخ

از مزایای این عمل به طور مختصر می‌توان به مواردی همچون:

در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود
• ماندگاری طولانی مدت از 12 تا 1 ماه
• کم تهاجم به نسبت سایر عمل‌های جراحی زیبایی
• هزینه مقرون به صرفه در مقایسه با سایر عمل‌های زیبایی

تمامی موارد یاد شده از اصلی‌ترین مزایای این عمل زیبایی به شمار می‌آید. بنابراین شما می‌توانید به راحتی و پس از مشاوره رایگان با پزشک معالج تحت درمان با این روش نوین قرار گیرید.

پزشکان این دپارتمان

ساعات کاری