• آدرس: تهران - گیشا - خیابان پانزدهم - پلاک 12
تلفن تماس:  02188248685

فیلر و بوتاکس برای آقایان

فیلر و بوتاکس برای آقایان

فیلر و بوتاکس آقایان یک روش غیرجراحی درمانی محبوب در میان مردانی است که می‌خواهند با علائم پیری مبارزه کنند و ظاهر پوست خود را احیا کنند.

همانطور که لبخند می‌زنید یا اخم می‌کنید ، ماهیچه‌های صورت شما تا می‌شود و پوست را تا می‌کند و خطوطی در اطراف صورت شما ایجاد می‌کند. این خطوط به مرور زمان عمیق‌تر و واضح‌تر می‌شوند. این امر باعث می‌شود پیرتر و خسته به نظر برسید. تمام این خطوط را می‌توان با سم بوتولینیوم درمان کرد که با نام بوتاکس معرفی می‌شود.

دوز مورد استفاده برای اهداف آرایشی به شکل بسیار رقیق و حدود 3000 برابر کمتر از دوز سمی است. بوتاکس یک داروی تجویزی است که پس از مشاوره تجویز می‌شود. شما با مراجعه به کلینیک آمیتیس و مشاوره به صورت رایگان با پزشک ما می‌توانید در صورت تمایل درمان را انجام دهید. شما همچنین می‌توانید برای مشاوره در مورد کاشت مو ، لیفت صورت با نخ و دیگر خدمات زیبایی به کلینیک ما مراجعه نمایید.

روش کاهش چین و چروک

برای تزریق بوتاکس یک سوزن بسیار ظریف از طریق پوست وارد عضلات سطحی می‌شود. مقدار کمی بوتاکس به هر عضله بیش فعال تزریق می‌شود و باعث شل شدن آن می‌شود. بین 5 تا 7 روز طول می‌کشد تا فعال شود. همچنین تا دو هفته طول می‌کشد تا کاملاً تاثیر خود را بگذارد. ماندگاری بوتاکس آقایان نیز بین 3 تا 6 ماه طول می‌کشد ، گاهی اوقات بیشتر.

روش پرکننده ها یا فیلر

برای انجام فیلر و بوتاکس آقایان یک کرم بی حس کننده سبک روی ناحیه مورد درمان زده می‌شود و برای چند دقیقه باقی می‌ماند. سپس فیلر با یک سوزن بسیار ظریف به پوست زیر چین و چروک تزریق می‌شود. نتایج بلافاصله قابل مشاهده است. فیلر به طور طبیعی در طی چند ماه از بین نی‌رود.

در طول مشاوره اولیه، ما از شما در مورد نتایجی که به دنبال آن هستید می‌پرسیم و روش‌ها را توضیح می‌دهیم تا هر مرحله از فرآیند را درک کنید. مهمترین چیز این است که شما در کلینیک ما احساس راحتی کامل داشته باشید و از روند و بهبودهای بعدی کاملاً آگاه باشید.

روش پرکننده ها یا فیلر

تفاوت در درمان سم بوتولینوم برای مردان و زنان

دلیل اصلی برای زنان و مردان هنگام انتخاب درمان با سم بوتولینوم معمولاً کاهش علائم قابل مشاهده پیری است . درمان با سم بوتولینوم تا همین اواخر، تقریباً تنها توسط زنان مورد توجه قرار می‌گرفت. اما امروزه از سمت آقایان نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نکته مهم است که درمان با سم بوتولینوم برای مردان باید به روشی متفاوت از بیماران زن انجام شود.

از منظر آناتومیکی، مردان معمولاً برای استفاده از سم بوتولینوم در درمان بیشتر از زنان نیاز دارند. این به دلیل ماهیچه‌های بزرگ‌تر و متراکم‌تر موجود در صورت مردان می‌باشد. همچنین ساختمان پوست آقایان نیز با خانم‌ها متفاوت می‌باشد. زنان به طور متوسط ​​بین 30 تا 50 واحد سم بوتولینوم برای درمان استاندارد بالای صورت نیاز دارند در حالی که مردان به طور متوسط ​​50 تا 80 واحد برای رسیدن به اثر مشابه نیاز دارند.

یکی از تفاوت‌های زیبایی شناختی کلیدی در درمان زنان و مردان با سم بوتولینوم نحوه رسیدگی به ناحیه ابرو است. شکل ایده آل ابروهای زنانه کمی قوس است و با لمس بالای استخوان ابرو قرار می‌گیرد. اما برای مردان، ابروی صاف‌تر که پایین‌تر روی استخوان ابرو قرار می‌گیرد، جذاب‌ترین شکل محسوب می‌شود. یک پزشک ماهر متوجه خواهد شد که برای دستیابی به این اثرات مختلف، کجا باید تزریق شود.

یکی دیگر از نگرانی های تشریحی در مورد سم بوتولینوم بالای صورت، تفاوت بین خطوط موی مردانه و زنانه است. مردان معمولاً در مقایسه با زنان دارای خط موی بالاتر یا عقب‌رفته‌ای هستند و بنابراین الگوی تزریق در صورت مردانه ممکن است برای دستیابی به نتیجه طبیعی نیاز به اصلاح داشته باشد. بوتاکس آقایان نیز باید با ظرافت و دقت تزریق شود.

تفاوت در درمان با فیلر برای مردان و زنان

پرکننده‌های پوستی علاوه بر اینکه برای پر کردن خطوط و چین و چروک‌ها استفاده می‌شوند، می‌توانند در روش‌های پیشرفته‌تر طراحی شده برای تغییر و افزایش تناسب صورت نیز استفاده شوند. کانتورینگ صورت با استفاده از پرکننده‌های پوستی در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب برای زنان و مردان است که به دنبال تغییر ظاهر خود بدون توسل به جراحی هستند. تفاوت در درمان بیماران مرد و زن با پرکننده‌های پوستی بیشتر از درمان با سم بوتولینوم است. این به این دلیل است که فیلرها این توانایی را دارند که به طور چشمگیری نسبت‌های صورت را تغییر دهند و در نتیجه آن را مردانه یا زنانه کنند.

یکی از محل های تزریق که در آن بیشتر به روش‌های مختلف نیاز است، ناحیه گونه است. در خانم‌ها، گونه ای پرتر و گردتر می‌تواند ظاهری زنانه جوان ایجاد کند. با این حال در مردان، گونه‌های بیش از حد برجسته می‌تواند صورت را نرم و زنانه کند. بنابراین اگر این ناحیه تزریق شود، احتمالاً به پرکننده کمتری نیاز خواهد بود. همچنین باید به ناحیه استخوان گونه توجه کرد، زیرا افزایش برجسته شدن استخوان گونه می‌تواند منجر به زنانه شدن صورت شود.

یک خط فک محکم و تیز اغلب مورد علاقه مردان و زنان است و می‌توان آن را از طریق کانتورینگ فیلر پوستی به دست آورد. در درمان بیماران مرد، هدف باید ایجاد یک ناحیه فک و چانه مربع شکل قوی باشد که صورت را مردانه کند. برای خانم‌ها می‌توان از کانتورینگ فک به روشی ظریف‌تر استفاده کرد تا نیمرخ کناری را تقویت کند و ظاهری جوان‌تر به پایین‌ صورت بدهد.

در کاهش گودی دور چشم، هم مردان و هم زنان می‌توانند از روش‌های مشابه درمان پرکننده پوست بهره ببرند. با این حال برای مردان، تزریق حفره‌های گیجگاهی معمولاً توصیه نمی‌شود. زیرا می‌تواند انحنای نرم‌تری در ابرو ایجاد کند که یک ویژگی زنانه محسوب می‌شود.

تفاوت در درمان سم بوتولینوم برای مردان و زنان

بعد از درمان برای کاهش چین و چروک چه اتفاقی می افتد؟

انجام بوتاکس آقایان نیازی به بی حسی موضعی ندارد. شما می‌توانید بلافاصله فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. این عمل بسته به تعداد مناطقی که می‌خواهید درمان کنید ، حدود 15 دقیقه طول می‌کشد.

زمانی که تحت درمان قرار گرفتید ، معمولاً پنج تا هفت روز طول می‌کشد تا درمان اثر کند. همینطور 2 تا 4 هفته طول می‌کشد تا اثر کامل را مشاهده کنید. برای حفظ ظاهر دلخواه ممکن است نیاز به تزریق‌های اضافی داشته باشید.

بعد از فیلر درمانی چه اتفاقی می‌افتد؟

پرکننده‌هایی که ما استفاده می‌کنیم محصولات غیر سمی و غیر آلرژیک هستند که حاوی هیچ گونه مواد حیوانی نیستند. همه آنها سال‌هاست که توسط هزاران بیمار به طور ایمن استفاده می‌شود. عوارض جانبی ناچیز است ، اگرچه باید انتظار ناراحتی کمی در طول تزریق داشته باشید. ممکن است پس از آن دچار کبودی و تورم کوتاه مدت شوید.

هر بیمار فردی منحصر به فرد است و هر عمل دارای جنبه‌های منحصر به فردی است. بنابراین ، نتایج ممکن است متفاوت باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *